PLekAY- Fun 4 everyone!!!

Jag kan inte med ord beskriva hur glad, lycklig och stolt jag är över mig själv just nu!!!
 
 
 
Jag blir så rörd för alla era fina ord och gratulationer! Det känns otroligt bra och roligt att se att det ger resultat. I december förväntas det anpassade sandlådebordet komma i produktion och nästa år är det förhoppningsvis ute på marknaden och används av alla härliga barn!
 
Jag måste sätta mig ner och fundera på om jag ska flyga hem eller hur jag ska göra! Hade vart fantastiskt kul att närvara och kunna berätta om mitt arbete!!
 


Kommentarer
Anna Carnebratt

Fantastiskt roligt, du är verkligen värd detta. Hoppas på att du kan åka hem och ta emot din utmärkelse.

2012-11-01 @ 20:25:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0