Perfect day on its way

Åhhhh idag händer det!!!
Vi skulle boka twilight för 1,5 vecka sen och då gjorde jag misstaget att boka fel datum för vi velade fram och tillbaka med vilken dag som passade oss bäst. Men det blev ändå ganska bra med idag, för då kör vi på lektion till 12, sedan springer vi hem och slänger i oss en sillunch följt av bio och sedan springer vi ner p åstan och möter mysiga Mickan som är här på besök med sin kille och ett annat par och så drar vi och käkar på TGI Fridays med dom, perfekt dag va?
 
Det som är grymt också är att vi inte ska på vilken bio som helst. Vi ska till loungen!
Vi har en EGEN soffa att se filmen i ;) Och så har vi en knapp och när vi trycker på den så kommer den lilla servitrisen springades och tar upp vår beställning. LYX och kostar inte en krona mer än att sitta och trängs med 499 stycken andra haha!
 
 
 
 
Ja men man tackar, det ser inte helt fel ut eller?
 
Förresten så är det min namnsdag idag, herregud vilken bra dag detta kommer bli, det känner jag på mig! :)
Som ni också förstår så kommer jag inte ha skitmycket tid åt att blogga under dagen heller, dels för att jag inte kommer ha någonstans att sno internet från och dels för att jag har fullt upp att ha kul ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0