Oron som skakar London

Kolla på det här! Det är sjukt. När jag precis flyttat till London skrev jag om hur jag var lite rädd och kände mig ganska otrygg som nyinflyttad här i stan. Man kan säga att jag kände mig som en liten myra som vem som helst skulle kunna råka trampa på. Då fick jag höra av mig svägerska ;) att jag inte skulle vara orolig eftersom det fanns videokameror på varenda gatuhörn. Jo det finns det ju. Men still, se vad som kan hända. Kolla på denna videon. Hur fan kan han bara springa fram och göra en så... åh jag blir så arg!
 
Hahah och nu ska jag berätta för er vad som nyss hände, brandalarmet gick här precis, som i och för sig inte är ovanligt, men här satt jag med mina 8 värmeljustända i fönstret och skrev ett blogginlägg...så kommer jag på, shit! man får inte ha tända ljus på rummet. Detta brukar jag skita fullständigt i men så slår det mig i varje fall att det kanske är mina ljus som gett utslag hahha! Hade nog inte funnit en chans att de skulle hända, men så tänkte jag, då blåser jag snabbt som attan ut ljusen och slänger in dom med flytande stearin i ett skåp, öppnar fönstret på vädring och hoppas att ingen ska komma hit hahaha! Jag har problem på riktigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0