Nu ska de laddas batterier

Krafterna är slut, de behöver fyllas på nu. Jag orkar inte en sekund till i 300km/h.
 
Jag har insett att det är i princip omöjligt att hinna med att blogga när man har gäster. Speciellt eftersom appen, blogg.se inte fungerar med WIFI:et jag snor på de olika caféen och pubbarna, lyckats ladda upp lite text och enstaka bild efter 30min försök. Man flänger fram och tillbaka på stan från tidigt morgon tills man nästan trillar in för dörren hemma på kvällen av trötthet. Till och med jag blir matt! Det ska bli gott att bara ha en ledig måndag imorgon. Tänk när jag vaknar imorgon bitti, tittar på klockan och sen bara skiter fullständigt i vad den visar och stänger ögonen igen! heaven!
 
Jag tänker härma Ellen lite, och bli inte sur, ta åt dig positivt!, för det är bara för jag tycker de är en sån bra idé som jag lånar den idag! :) 
 
Helgens ledord: Rödtjut. god mat, shopping, ont i fötter, öl, gaybarer, SKRATT, julklappsshopping, turistande och musikal.
Helgens häng: Tanterna, farmor Anita och Eva
Helgens snackis:Vad farmor ska shoppa (hört samma visa cirka 3ooo gånger), om dom har övervikt på väskorna (ca 20000ggr), snålkaffe och paraflaxer!
 
Jag insåg under tiden jag satt och kollade igenom långhelgens alla bilder att jag omöjligt kan välja ut några få enstaka från 300 bilder. Jag var helt enkelt tvungen att välja ut de bra och göra en film. Så here it is, my weekend as a movie!
 
 
 
Jag har haft dökul trots ålderskillnaden på oss alla tre!
Jag tror att bilderna kommer tala för sig själva. Ni vet, en bild säger mer än 1000 ord...
 
 
Idag har vi haft kanonväder...Man kan inte tro att det är mitten av November här alltså. Kan ni gå i bara skinnjacka hemma nu?
 
I helgen har jag kommit på en hiss och en diss med London;
 
Hiss: ALLA killar är artiga, öppnar dörrar och reser på sig på tunnelbanan, pratar och frågar hur man mår utan att det blir obekvämt och jobbigt. Svenskarna borde lära sig en del här alltså. När öppnade en 18årig kille dörren för dig senast? Eller erbjöd dig sin plats när bussen var full?
 
Diss: Kassa avlopp offentligt. Herregud, man kan knappt kissa utan att de blir stopp i rören. STOR diss. Tur att jag är bra på att knipa.
 
Nu ska jag fortsätta sitta här och vakta klockan, de är livrädda att mina tre! alarm inte ska ringa klockan 03.00 så de hinner till flyget!  Skönt med lite egentid vid datorn, fyra dagar att ta igen. Imorgon blir det serier och tvprogram heeeeeeela dagen!
 
over and out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0