Mysdag på stan

 
 
 
Var tvungen att styla lite med min nya Tristan på vägen ner mot restaurangen. haha!
Folk glor, dels för att jag är blond och dels för att jag står och åmar mig längs någon trapp och staket haha!
Låt dom göra det tänker jag, jag komer väl aldrig att träffa dom igen?
 
 
 
 
Det blev lunch på Vapiano, mysigt ställe där man beställer sin egen mat i en kassa och så laddas det man beställer in på ett kort så bara betalar man allt när man är klar sedan :) smidigt för det behövs inte någon serveringspersonal :)
 
 
Jag valde en supergod pasta som påminde om carbonara
 
 
 
Fina Maja och Johanna!
 
 
 
 
 
 
Unnade oss en vaniljpanacotta till dessert.
 
Efter lunchen drog Johanna hem för hon skulle ner på san senare igen och äta lunch med en av sin bästa kompisars pappa och hans kompisar. Då fortsatte jag och Maja för en sväng på stan och vi var väl inte precis ensamma om man säger så....
 
 
 
 
Ni ser!
Man blir glad av väskor. Maja funderar på denna hallonröda från Marc Jacobs :)
Jättefin!
 
 
 
 
Marc by marc jacobs har ett gigantiskt öga i sitt skyltfönster som blinkar stup i kvarten. Lät skitmycket när man var där inne, det ljudet hade jag blivit galen på haha!
 
 
 
Varje gång man går på stan så upptäcker man nya julskyltningar!
Tackar Maja för en gööööörmysig eftermiddag på stan som man hade sagt i götet!
 
Ikväll blir jag ensam hemma på mitt rum, låter det deppigt? Rätt skönt skulle jag tro. Inte en själ inne på fejan fören fyllestatusarna börjar trilla in. Det är gött att ha en lugn helg ibland. Kanske slänger på en ansiktsmask och kikar på en tjejfilm under täcket.
 
Mamma jag hoppas att du har det roligt på Ladies night, vad gör ni andra ikväll?


Kommentarer
Anna Carnebratt

Ha ha vi hade kul Uggla var klart bäst!!!Sedan blev det Incontro och en sväng på stan då vi gav upp och åkte hem sent...

2012-11-18 @ 18:06:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0