Matlagninskurs á la sweden

 
 
 
Hur ofta har ni sett mig med håret (luggen aka kakan haha) wild and crazy like this?
Typ aldrig skulle jag tro, därför var jag tvungen att ta en bild.
 
 
 
När jag satt nere i lobbyn förut och väntade på Johanna så drabbades jag av lite hjärtesorg. Den stackars ensamma fisken har dött av olycklighet och ensamhet! Hans kompis dom för en månad sedan och nu var det Nemos tur. Han får ha dag ungefär 1 dag i veckan, stackarn! Han kommer nog att ha det bättre i fiskhimlen.
 
 
 
Hang out med dom sköna!
 
 
Jag, Johanna och Saul sitter och pratar om att vi ska laga mat och kommer på att han inte äter pork, när Johanna funderar på vilken färs vi köpt och säger "but we have cow?"
 
 
alltså jag kunde inte sitta med min jacka öppen ens idag, jag höll på att dö av värmeslag. Kände mig som en kvinna i klimakteriet och saul höll på att skratta ihjäl sig åt mig! Påstår att jag och Johanna aldrig skulle klara av att bo i Afrika haha!
 
 
 
När vi sitter här och fikar så kommer det en man förbi i 40års åldern och frågar om han får ta en bild på oss?
Varför i hela friden vill han ta en bild på oss tänker jag? Detta skulle liksom aldrig hända i sverige. Han måste tyckte att vi var en så annorlunda kombi, från vitaste vit till svart. I varje fall, vi lät killen ta det där dumma fotot och 2 sekunder senare frågar han om han får ta en stol och sätta sig med oss...haha dett är så wierd. Sedan tar han sin stol, sätter sig vid oss och börjar småsnacka. Två minuter senare frågar han om vi vill gå och äta lunch med honom, men nej tack, där går min gräns. Då reser han på sig och går.
 
 
 
 
Idag har vi kurs i hur man lagar svenska köttbullar, potatismos och brunsås!
OM det var populärt haha!
 
 
 
 
Proppmätt och trött, sjukt otaggad ska jag nu till skolan under min tröttaste tid på dygnet. 18-21...snark!


Kommentarer
Anonym

Snygga ni alla är!

Svar: hahaha varfär är du anonym Johanna?
Cecilia Carnebratt

2012-11-13 @ 18:11:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0