lyxdag!

 
Idag blev partyoutfit för att fira att det var en så kul dag och såklart att det är min dag idag, bara min!
 
 
Lockade till och med håret, det händer inte ofta, tycker jag ser ut att va 14 år då nämligen, men det kanske inte blir så stor skillnad då eftersom att alla verar tycka att jag ser ut som 16 på bussar, tåg och krogar.
 
 
Installerade och klara i lyxsoffbion!
Fy fan va görr, på sidan fanns det knappar som höjde och sänkte ryg och benstöd, en knapp för servitris och en bricka för mat och godis. Jag kommer aldrig mer vilja gå på en bio där man måste sitta upp? denna kostar lika mycket.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gott om plats så man slipper att slåss om vart man ska ha sin arm placerad :P
 
Nu är vi hemma och mellanlandar innan vi ska ut på stan och käka gomiddag!
Jag har svidat om, 16år igen, och dricker vin ur ett plastglas från barnavdelningen på IKEA! Det är lyx!
 
 
 
 
 
SKÅL!, eller Cheers!


Kommentarer
Annika

Snygg outfit :)

Svar: tack :D
Cecilia Carnebratt

2012-11-23 @ 17:34:31
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0