Livet i en påse

Nu drar jag och bor på hotell! Hoppas att det finns wifi så jag kommer kunna uppdatera från mobilen under helgen.
Ska bli kul att träffa min fina vän, tror inte vi setts på 4 månader eller mer...hjälp vad tiden går fort!
 
 
Vad gör man när man inte har en liten eller rättare sagt lagom stor väska att packa i för en weekend? Jag har ju skickat med min väska hem med brorsan, Jo då är det minsann bra att vara en sann påsälskare! För då packar man i en stor påse, dessutom har jag bara snygga påsar så det gör inget alls faktiskt. Förlåt jessie men det vill mycket till innan jag skulle gå runt med en icapåse ;) Sweetie!
 
 
matching matching!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0