Lagg lagg lagg

Allt laggar det senaste dygnet!
Internetet på hotellet suger rent ut sagt, 2h senare kommer man in och efter två minuter slängs man ut igen. Det laggar och försvinner. Påminner om tiden då man hade modem.

Inte ens Starbucks internet har funkat idag.

Desperata efter internet, allt för att slippa umgås med varandra så mycket, betalde vi till och med för att få ett dygns internet av ett annat nätverk. Hur tror ni det funkar? LAGG!

Började dagen med en chokladfondue på Harrods, fin frukost!
Sedan bar det av till alla de kända shoppingstråken! Jag hittade mina byxor som jag letat efter länge. Ni vet dom med nitar som jag la ut för ett tag sen.

Idag var Oxford Street och regent Street avstängda, för att underlätta julshoppingen för oss.

Nu försöker vi komma på vad vi ska äta för mat ikväll.



Kommentarer
Louise - Elsalouise.blogg.se

Hejhej! Tänkte bara tipsa om att du kan vara med i dagens blogg hos mig just nu och bli länkad i ett inlägg :)
Ha en bra dag / Elsalouise.blogg.se

Svar: Okej tackar!
Cecilia Carnebratt

2012-11-25 @ 14:52:43
URL: http://elsalouise.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0