kändisfika?

 
 
Ser ni vem vi fikade med häromdagen? En gammal Bingo Rimér, typsikt nu kom jag inte ens på hans namn, han som jag menade att han verkligen ser ut som. En gammal gubbe som är känd. Typ från film och sådär... typsikt. Fan. Men ni kommer se vem jag menar tror jag... Känns som en regissör eller något från amerika, fan ska snart komma på det. Inte Elton John....hm...
 
Redigering: För er som inte hunnit läsa har Angelica nu kommit på vem jag tänkte på. Woody Allen såklart! Visste att det var någon på A... jag tänkte i stil med Andy. Men nu vet vi haha!
 
 
ser ni likheten?


Kommentarer
Angelica

Samma brillor som Woody Allen, de kanske va han du tänkte på..?

Svar: PRECIS!!! gud vad jag tänkt på detta haha!
Cecilia Carnebratt

2012-11-21 @ 05:43:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0