Julbelysning och lära av varandra

Nu ska jag dra mig ner på stan och ta en öl med Soul!
Jakes vän från TGI. Ska lära han svenska och öva på min engelska haha!
 
Glömde förresten visa en klänning jag sprang in och köpte på Bershka i lördags. Gillar inte alls gammelrosa eller rosa över huvud taget annars men tänkte att det kanske går när man har sminkat och fixat sig.  I vanliga fall tycker jag att jag ser ut som en blek och fet gris i det.
 
 
Åhhh såg på internet att julbelysningen på Oxford street tändes idag klockan 5pm. Måste se helt fantstiskt mysigt ut nu! Tyvärr kommer jag ta tuben till Covent garden men kanske har tur att hinna se det på vägen hem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0