Hot couple

Ska snart dra ner till skolan, fortfarande inte efter flera månader fattat hur man kan vilja ha lektinerna sådär sent?
Det är bara en massa ångest, man går hela dagen och tänker p åatt man ska till skolan på kvällen, bättre om man skulle haft de morgonen och sedan ha det avklarat!
 
Var på stan och gjorde lite ärende idag, lämnade tillbaka en tröja som jag köpt på rean som det var hål i. I sverige hade man aldrig kunnat lämna tillbaka något som vart på rean typ. Här var det inga problem mer än att jag var tvungen att slänga fram något som bevisade att min signatur var min när jag skulle skriva på kvittot. Jag hade nämligen inte skrivit på mitt bankkort, har ni det? gör man det? Tänker alltid att det där spelar väl ingen roll och har skitit i att skriva på. Kanske dags att göra det. Saul skrattade gott åt den långa processen för att få tillbaka £7, alltså typ 75spänn!
 
Haha Saul va rolig idag, satt och lunchade och snackade gott. Fick mig att komma och tänka på att jag bara för ett år sedan kunde få ångest av att veta att jag skulle behöva prata engelska, typ som när vi skulle ha vår halvårsredovsining på engelska, eller om jag skulle få en engelsk kund i kassan och skulle bli generad och inte skulle komma på vad jag skulle säga. Jag kunde ha liksom riktig ångest. Hörde jag en engelsk kund i kön kunde jag till och med låtsas att jag behövde gå på toa och bad min chef hålla min kassa ett par minuter. Nu tycker jag bara det är kul! Jag tycker på riktigt att det är skitroligt att prata engelska. Jag tror att det vände där någon gång i samband med att jag bestämde mig för att söka till en termin här. Jag insåg hur viktigt det var att faktiskt hantera engelskan på ett hyfsat pra sätt. att alla jobb nästan kräver att man kan engelska.
 
I varje fall, det roliga Saul sa, han såg att jag hade den här bilden,
 
 
På mig och brorsan som bakgrund på min mobil och sa att jag och Jakob är så himla bra och fina på alla bilder som vi har tillsammans på facbook och sånt. Så säger han, "ni skulle vara ett extremt snyggt par om ni hade vart ihop" hahahaha! Han är så rolig.
 
Ps, ibland uppdaterar jag utan att posta de på facebook, så ni vet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0