Höstrusket är här

Usch och fy, idag har stormen och hösten på riktigt kommit till London för första gången. Vinden piskar en massa regn i ansiktet när man går ut! Så idag ska inte jag utanför dörren mer. Kylskåpet ekade tomt så var tvugna att gå till affären och handla på håltimmen, heter det håltimme när man går på unversitetet?
 
I varje fall fick vi syn på en förpackning med torkad mango som såg fin och god ut så det ville vi självklart prova. Dessutom är det ju inte onyttigt utan mer bara bra eftersom kroppen behöver vitaminer och speciellt i höstmörkret!
 
 
Om vi gillar clementiner? Jajjemän, det är gottis det!
Det är alltid såbilligt när man handlar mat här, helt sjukt bra. Man får liksom köpa tre valfria förpackningar kött á 400g för endast 100spänn!
 
 
Gottiset jag fick med hem!
 
 
Haha höll på att dö av skratt när jag fick se hur mangobitarna såg ut. men skenet kan bedra, dom var supergoda! Nästan lika goda som godis
 
 
Nu ska vi snart tillbaka till skolan. Jag gillar inte våra seminarie. Jag får faktiskt lite ångest varje gång innan vi ska gå dit. Precis som en klump byggs upp i magen. Jag vet inte riktigt varför. Har inga problem att prata när vi väl är där men det är ändå något. De är tråkiga med så inte gör det saken bättre.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0