Hej ska vi ligga med varandra?

Alltså vad är det för fel på killar idag? Varför vill att pang bom hoppa i säng?
Måste det vara sådär tråkigt att flirta med någon nu för tiden? Handlar allt om att hamna i sängen med varandra?
Varför kan man inte bara fråga om man ska ta en fika någon dag? Är inte vi såpass vuxna nu att man faktiskt kan vara lite seriösa när man ska ses haha! Bara det gör att man fattar att personen är intresserad? Vaför ha så bråttom och stressa fram något? Är det bara jag som fått detn uppfattningen eller?
 
Igår började en av Sauls kompisar skriva till mig, jag vill bara vara vän med honom men så helt plöstligt efter att ha frågat typ 20 gånger under samma dag (dessutom har vi bara setts en gång i 4 timmar och "känt" varandra en dag) om vi nte kan gå på dejt någon dag, till och med om vi kan se film efter...(alla vet vad det betyder för killar);
 
"U know right after u got on your bus to go home last night I ask Saul for your Facebook to add u Hope we hook up b4 u go back"
 
 
Det är dessutom inte bara han, men jag ska inte sitta och hänga ut massa folk här, jag bara var tvungen att ventilera lite haha!


Kommentarer
William

vi killar... vi är dogsXD
haha kanske inte alla;D

Svar: Jag hoppas innerligt att inte alla är så ;)
Cecilia Carnebratt

2012-11-21 @ 19:38:30
URL: http://canonguy.blogg.se
vildblomma.blo.gg

allt var mycket mer romantiskt på.. låt säga.. 20talet! haha.

Svar: Hahaha antagligen!
Cecilia Carnebratt

2012-11-21 @ 19:40:07
URL: http://vildblomma.blo.gg/
Mandymandarin

Haha, det är faktiskt sjukt tråkigt att all romantik verkar dött ut. Men lovar, någonstans finns de gulliga killarna som fortfarande vet vad choklad och rosor är. Vet bara inte vart man ska leta... På film? I böcker? I fantasin?

Svar: Ja men precis, varför är verkliga livet inte som i alla romantiska filmer?
Cecilia Carnebratt

2012-11-21 @ 19:43:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0