Halloween

 
Vad gillar ni mitt nya rosa läppstift? Lite coolt va? Jag som i nio fall av tio tänkte att det var en härlig liten färgklick som piggar upp. Jag hade verkligen ingen ork att blogga igår. Skrivglöden var slut sen den långa pluggdagen. Hoppas ni förstår. Istället blir det extra mycket att läsa idag!
 
 
Matchade naglarna till det nya läppstiftet, eller tvärtom kanske.
 
 
Som ni vet så var tanken att vi skulle på inspelningen av Skavlan igår på BBC, så vi drog dit en stund för tidigt och smet in på det stoooooora shoppingcentret Westfield. Det var där jag fyndade mitt lipstick ör 10spänn och nagellack för samma pris. Passade på att äta en Snog, frozen yoghurt (fett- och sockerfri) med färsk frukt på :)
 
 
 
Efter en timmes väntan utanför BBC kom vi äntligen in och då tänkte vi, yes då var platserna kirrade. Vi hade ju nämligen reservplatser och förra gången hade alla 30 som hade reserv kommit in. Tyvärr hade SVT läckt ut innan vilka gäster som skulle komma idag och då var vi körda. Det var knökfullt. Fanns inte en endaste liten centimeter kvar för oss. Drygt! Vi fick 110kr för besväret men jag hade med facit i hans hellre suttit i publiken än fått pengar.
 
 
Superdeppiga åkte vi och tröståt upp pengarna vi tjänat!!!
Kom på att det är Halloween och allt ju. Hela personalstyrkan på restaurangen var utklädda och jag var glad att jag inte fick skelettet som servitris....
 
 
 
 
Johanna kollar in vad hon ska välja på drinklistan på fredag eftersom hon tydligen inte vill stå och va jobbig och inte kan bestämma sig haha!
 
 
 
 
Här är min roliga dag!!!
Men! imorgon kommer brorsan och svägerskan ;)
 
 
Här är min härliga To-do-list fram till tisdag! På något sätt känns det lite lättare att skriva ett arbete när man delar upp det i rubriker och sedan kan bocka av på listan när man är färdig med en. Se att högen av skit blir mindre och så småningom tynar bort. Annars såg jag ett bra tips som man också kan inför.
 
 
Hur smart är inte detta då? "åhh nu är jag sugen på en chokladbit"... ja Cecilia, då är det bara att skriva en rubrik sen är chokladbiten din! Kan jag lura mig själv så?


Kommentarer
Mandymandarin

Gud va fin du va i sånt läppstift! Jag vill också våga investera i ngt sånt..

Svar: Säg vilken färg så löser jag för 10kr ;) <3
Cecilia Carnebratt

2012-11-01 @ 16:39:59
Anonym

Ve och fasa, jag kommer inte in på face book

2012-11-01 @ 16:56:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0