Gevalia

Idag får jag gevalia! Ni vet oväntat besök. Oscar ringde mig imorse och sa att han bokat flyg hit ikväll för en rolig helg med mig! Så i helgen bor jag på hotell och leker lyxliv med en av mina bästa killkompisar! 
Det passade helt perfekt eftersom jag inte hade något att göra, skulle egenrtligen vart på stan med Johanna och Mickan men så ville Johanna ha lite egentid med henne så vad passar då bättre än att bli överraskad med besök :)
Hoppas att han tar med sig lite svenska skvallerblaskor som jag kan ligga och gotta mig i. funder på hur mycket av tidningen som egentligen stämmer och är på riktigt sant.
 
Mitt internet på rumet har slutat funger på 2sek så jag sitter just nu nere i biblioteket och skriver lite, suger om jag inte få ordning på det snart! Vill ju kunna chilla på mitt rum sedan innan hans flyg har landat. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0