Gambian food night

 
Idag hade jag en sån där dag igen, "jag har inget alls att ta på mig, jag har fan inte några kläder"...Ni ser ju själva, finns inga kläder....Känner mig som denna tjejen och jag tror att dom flesta tjejer kan känna igen sig bara att man kanske inte lever ut det på samma sätt som henne, Helt underbar om du frågar mig. Bara för det är så komiskt att det är så vi faktiskt tänker och tycker just i den stunden.
 
 Snälla kolla hela, hon är fantastisk!
 
Han: Älskar du mig?
Hon: Nääeee
 
hahaha!
 
 
Efter en hel förmiddag av huvudvärk tog vi oss ner till Starbucks och drack en latte innan vi begav oss till Londons ghetto för att äta middag och hälsa på Saul och hans vänner. Gambisk mat :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Modu och Saul precis innan vi ska äta!
Hade en riktigt trevlig kväll med killarna, det var också en annan kille med som jag inte fick fångt på bild, Sala, jobbar också på TGI Fridays och har jobbat med Jakob. Om du läser detta så skulle jag hälsa från alla och dom undrar hur det går för dig i skolan och vill snart träffa dig igen :)
 
 
 
Johanna is really excited to try the gambian food!
Lamm kokat i någon peanutbutter sauce. Det var gott och såsen smakade verkligen som det som man får till satay, ni vet thaimaten...
 
 
 
 
 
När killarna stog och väntade med oss på att bussen skulle komma så åker det förbi en ambulans i full fart med ljusen blinkandes och sirenerna gjorde oss nästan döva. Då skulle johanna va lite rolig och säger "someone is going to die", haha!
Alla skrattar för det var lite kul i stunden för vi hade pratat om något innan. Sen när vi gått på bussen och åkt i cirka 1 minut så ser vi ambulansen stå still vid trotoaren och en polisbil också. Då ligger det en kille på marken helt blodig som antagligen blivit knivskuren!!! :O När vi berättar fr Saul säger han bara, Welcome to the ghetto...
 
Eh japp, rätt skönt att vara påväg hem i bussen då kände jag....
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Undvik att lägga ut sådana händelser! Då mamsen blir skraj...🙈

Svar: ops! du får skumläsa de bra då :)
Cecilia Carnebratt

2012-11-20 @ 13:33:31
Jessie

HAHAHA! Va rolig filmen va!

Svar: Hahaha ja jag älskar den! Man kan verkligen sätta sig in i varenda tanke som hon har haha!
Cecilia Carnebratt

2012-11-20 @ 14:18:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0