FYI

Idag kommer mina bästisar. Jag har flera men två av mina bästisbästisar :D
A och B.
 
Vi är ABC, Andersson, Burman och Carnebratt. Vi tre som hängde ihop i vått och torrt hela gymnasiet.
Tänk som vi höll på, direkt efter och innan lektionerna gick vi in på den trånga handikappstoaletten och sprayade och fixade håret. (Jessie stog oftast och höll andan i och för sig för på den tiden var hon inte så intresserad av det som vi var) för tänk om vi skulle stöta på idrottskillarna i korridoren. Vi hade skåpen bredvid dom. A oc B har haft väldigt roligt under åren hur jag tio minuter innan lektionen slutade började plocka ihop mina grejer och lägga dom prydligt i en hög redo att gå. Dom vill nog gärna påstå att det är 20min haha! Alla killproblem vi diskuterat och dockhuset vi byggde som exjobb. Så mycket fina minnen som jag hade velat ha i en bok. Vi gick alltid tre i rad med armarna i armkrok förutom perioden då jag hade kryckor när Linn (B) snällt var tvungen att bära mina böcker haha! Eller va det du Jessie? Jag vet iaf att Jessie aldrig ville hålla i min krycka, vet inte om hon trodde att den skulle bitas haha!
 
Åhh det var så mysigt när vi var uppe hos Linnsan i Jönköping sist och vi festade på fredag och sen låg vi hela lördagen i hennes dubbelsäng alla tre och käkade godis och gomat och kollade på serie precis hela dagen.
 
Den här helgen kan bara bli superdupertoppengrymmebra!
 
Här har ni Sverige VS. London today.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
B

Hahaha, så många härliga minnen vi har tillsammans <3 Mycket kärlek. Älskar det där med Jessie och kryckan.. sååå henne då!

Svar: Hahahaha ja verkligen! Eller när hon hade sin mobil i en plastpåse i Halmstad i en månad :P hahahaha
Cecilia Carnebratt

2012-11-30 @ 12:26:27
URL: http://resanmotframtiden.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0