Dag 60 i London

 
Imorgon kommer min sista utmaning denna veckan, den svårste av dom alla. Skolan början så jag måste gå upp klockan 7. Jag avskyr att gå upp innan 9. Det är bland det värsta jag vet. Sen får jag iaf välja själv resten av veckan hur jag vill lägga upp min tid. Ska plugga rätt mycket denna helgen, för att slippa sitta mycket sen när jag kommer vilja göra roligare saker.
 
Lite bilder från julmarknaden... De hade fixat både fejksnö och riktiga renar, ett band som spelade julmusik och massor av små mysiga stånd med go mat och mulled wine!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mandymandarin

Gud vilken mysig, var hittade ni den? Har dom någon där precis i slutet av Oxford street i år? Bredvid den stora Primark?

Svar: Menar du julmarknaden? Isåfall precis på våran gata typ, Marylebone high street. Och med den stora, menar du den i hyde park?
Cecilia Carnebratt

2012-11-15 @ 06:29:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0