Crazy gay nigth!!

Haha alltså! Kvällen igår. sjukt. Drog till Fridays för att ta EN öl med Soul...varför säger man så? En öl? hur ofta går man och tar just en öl när man sitter med en kompis? Ska man dricka den i flera timmar då? eller ska man gå hem efter en halvtimme när det just börjat bli som trevligast?
 
Vi startade på TGI, beställde in drinkar och öl och massa goa förrätter, det var både friterad kyckling, räkor, ribs, kyckling mashed potatoe you name it. Gud vad gott det var. Just nu sitter jag och funderar på hur jag ska orka fixa något att äta idag... Vi bestämde oss iallafall för att dra vidare när klockan var elva och det bara var vi kvar.
 
Och de va då som den sjuka kvällen började...vi gick till GAY HEAVEN!!!
haha alltså det är så jävla sjukt, vilket ställe. Vi blev i dörren visiterade och de tittade igenom varneda litet fack i min väska OCH plånbok efter knark...lovade dem att jag aldrig i hela mitt liv skulle ens titta på knark om jag såg det. Sen stod det i dörren den största transan jag sett i hela mitt liv...och med stort blondt affro! Denna killen jagade Johanna sedan när vi skulle gå hem för att hon sååååå gärna ville säga hur snygg han va.. HAHAHA (och han var typ den fulaste transan jag sett. enorm!)
 
Jag tror inte ens ni skulle förstå om jag skulle sitta och förklara i detalj hur det såg ut och var där inne... herregud... jag som inte kan låta bli att stirra heller, hur tror ni mina ögon gick där inne? Det var iallafall det roligaste stället jag varit på och dansat. Stod på en stor balkong ett tag och rockade loss till swedish house mafia! Då var man stolt svenne.
 
Måndagar sägs vara den dagen då även straighta personer går dit, inte för att jag kunde se en enda person som såg ut som oss...haha!
 
Blev uppraggad av en brud, två killar omringade mig och försökte sliska sig men jag ålade mig ur deras äckligt svettiga armhålor och drog till mina vänner...blev förföljda av en indisk kille som stank svett och insisterade på att få "just one dance, pliiiiis". Crazy är bara förnamnet!
 
När klockan var tre kände vi nog ändå att det var dags att hoppa in i taxin och få några timmars sömn innan det var dags att gå upp imorse och slutföra uppsatserna som jag inte gjorde igår. Då får man stå sitt kast och gå upp kl 8 bakfull och jävligt trött försöka komma på någon vettig reflektion och sammanfattning av organisational behaviour...
 
 
 
 
Over and out!
 


Kommentarer
kim & molly

Hihi johanna ser ju lagom nykter ut :)

Svar: Hahaha ja det var hon ju också men tanke på att hon jagar transor ;)
Cecilia Carnebratt

2012-11-06 @ 15:10:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0