Bye Bra Sweden

Hur bra är inte detta då? Jag som faktiskt precis suttit och funderat på hur jag ska lösa bhgrejen i min nya rygglösa klänning. Avskyr alla jobbiga freebras etc som är tänkta ska sitta kvar på brösten när man svettas värre en en kärring i klimakteriet på sommaren eller inne på dansgolvet! Detta verkar för bra för att vara sant. Men mina små tuttar bör det inte vara svårt att få upp dom lite och stanna på plats? Eller?
 
Visserligen blir det ingen extra utfyllnad under klänningen, men då gör man å andra sidan ingen falsk marknadsföring heller ;)
 
 


Kommentarer
Mandymandarin

Hahaha, vilken jävla grej, undra om det håller en hel kväll då man svettas som ett as på dansgolvet.. värt att prova?

Svar: Haha jag ska testa :P står ju att man kan bada och basta med dem :D
Cecilia Carnebratt

2012-11-06 @ 20:36:27
O

Tråkigt när ni svettats lite å tuttarna hänger i backen bara :)

Svar: ain't gonna happen med mina boobies :P
Cecilia Carnebratt

2012-11-06 @ 21:04:14
Petra

Haha du är bra skön Cissi :) bra värt ett försök!:)

2012-11-06 @ 21:13:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0