Betyg och smallinne

Testade precis ett nytt baslinne jag köpte på Primark för ett tag sen, har nästan ett linne under mina tröjor/tunikor varje dag. Jag vet, det betyder att man har blivit gammal. Man är inte ung längre och gillar när det fläktar in en massa kall luft på hela magen. I varje fall så innan har jag alltid köpt dom som kostar 2 pund, alltså 20 spänn.
Men här om dagen så fick jag syn på ett som skulle dra in både på magen och på höfterna och tänkte tt det är kanske värt att prova för de kostade bara 5pund och det kan de ju vara värt och man vill se smärt ut!
Resultatet? SKITBRA! man känner sig smal och indragen haha!
 
Fick reda på två av mina uppsatser igår med och det kan man ju säga var blandad kompott, en i bottenskrapet och en 2 poäng från högsta betyget som någon aldrig får enligt lärarna här :) Jag väljer att ta åt mig av den som va bra för jag avskyr vår lärare i den andra, hon är sträng och vill att alla ska misslyckas. Motiveringen till mitt betyg "jag är inte säker på om du fattat konceptet". Den andra läraren sa i varje fall att det var en intressant läsning och även om engelska är mitt andra språk så har jag en strukturerad och tydligt sätt att skriva.
 
Gud va lång och tråkig text de blev nu och utan bilder.
Funderar på vad jag ska äta till lunch idag, Johanna är på stan så jag vet inte om jag ska laga något själv eller vara ensamsjäl och äta ute :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0