20 years ago

 
Me and my bike!
Herregud som jag vet att vi körde runt med denna jag och min bror. Vi hade en till, tror det var en trehjulig cykel. Denna var coolast. Så åkte vi fram och tillbaka i huset och på altanen. Jakob var vild, han flög in i 110km/h i väggarna ibland och ibland låg han i kurvorna (runt listerna). Tider detta!
 
Haha en tofs mitt på huvudet? Ja de kanske va modernt då ;)
 
 
 
En bild säger mer än 1000 ord
 
 
 
Här är jag Viktor. En av mina bästa vänner, vi hängde i vått och torrt!
Tråkigt att vi inte träffas så mycket idag.
 
 
 
Jag och lillbrorsan!
Blöjpaket kan användas till många olika saker ;)
 
 
 
 
 
Det här är min favorit! Se så söt jag var haha!
Förresten, riktigt hett badrum måste jag säga. Inredning var nog inte sååååå populärt då kan jag tänka mig.
 
Men det där badkaret, det är minsann använt kan jag tala om!
VARJE kväll skulle jag och Jakob bada, för vi ville alltså, mamma hade inte någon tvångssjukdom och var allergisk mot smuts, nej vi älskade att bada! Så mamma fick ropa på oss klockan 18, "nu får ni komma in om ni ska hinna badaaaaaaaaa" så kom vi springandes som små skott!
 
 


Kommentarer
Anonym

Prinsessan så goa ni var och är. Allt bra, nu börjar jag få jul här hemma också. Kram farmor

Svar: Ja så söta vi var då! :)
Cecilia Carnebratt

2012-11-24 @ 22:14:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0