18 nov

Idag var det meningen att jag och Johanna skulle suttit och sökt jobb hela dagen, men eftersom hon ligger i höstens mysigaste bakfylla med allt vard det innebär så kunde inte hon ta sig upp ur sängen.
Jag skrev klart mitt CV, men tog sedan paus för kände inte att jag kunde sitta inne när det var så härligt väder. Söka jobb kan man göra på kvällen när det är mörk. Tog bussen ner till Hyde park, och visste inte alls ritkigt vart jag skulle gå så jag gick på känn, kollade på kartan lite då och då och fick mig en härlig promenad på 5km!
 
 
 
 
 
Dianas memorial fountain :)
Här fick man sitta och plaska med fötterna om man ville, men riktigt så varmt var det inte idag.
 
 
 
Jag fick se mina hästar haha! På senare år (nu låter det som att jag är skitgammal) så har jag faktiskt velat börja rida. Så någon gång känner jag att jag åste ta tag i det där men det har liksom inte vart rätt tillfälle när jag pluggat och sådär.
 
 
Här ser ni winter wonderland som håller på att byggas upp. Det öppnar den 23 november och risken för att det skulle ligga snö på backen då är väl i princip lika med 0, zero, nada!
 
 
 
 
Många som ville njuta av solen och en kaffe idag :)
 
 
Fattade inte riktigt, ska man stå upp och åka ner för den där uppblåsbara backen? Då kommer man ju volta framåt och slå ihjäl sig efter hundra kullerbyttor ner skulle jag tro.
 
 
 
 
Speakers corner i Hyde park!
 
 
 
 
 
Undra om löver luktar gott eller leker dom kurragömma? Dåligt gömställe isåfall...


Kommentarer
Anonym

Många fina bilder:) ser väldigt mysigt ut!

2012-11-18 @ 17:51:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0