Två saker jag hörde på nyheterna på radion alldeles nyss

 
 
1: Julbocken i Gävle är påtänd igen. Alltså inte hög på droger utan den står i lågor. Brinner. Strax borta med vinden, en stor svart askhög kvar. Detta händer väl typ flera gånger varje år om jag inte minns fel. Och jag förstår inte, kan ni inte bara gjuta en enda stor plastbock som ser ut som granbarr? Slipper ni problemet med vakter och övervakningskameror.
 
2: En tjej, minns inte vart hon var från, Barcelona eller något om jag inte minns fel, som hade opererat in 1,4 kilo kokain i sina bröst. Smart tjej. Kändes som en vettig grej att hålla på att använda sin bröst som små ryggsäckar, fast bröstsäckar. Lite jobbigare att öppna och stänga bara. Finns risk för lite smärta också, men annars så.
Hon blev såklart upptäckt och så småningom uppsydd med.


Kommentarer
Anonym

Söt! Plast brinner lätt det med. Men metall hade ju gått ;)

Svar: Tänkte att dom kanske inte får fär sig att tända på det om det kommer vara farligt för omgivningen :)
Cecilia Carnebratt

2012-12-13 @ 01:32:32
Mandymandarin

Men vadå, hade inte du också velat ha en billig bröstförstoring? Värt risken att få större bröst, lätt. Ehm...

Svar: Jaha! det är billigt att stoppa in kokain i brösten? Ja men isåfall.
Cecilia Carnebratt

2012-12-13 @ 08:19:19
Em

Hej, jag har gjort en intervju med en mode student och praktikant i NYC och lagt upp på min blogg. Läs gärna den om du vill, rookiegal.com

2012-12-13 @ 13:08:21
URL: http://rookiegal.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0