rester från helgen

 
Har ju massa bilder från min kamera som jag inte visat sen helgen när tjejerna var här.
När vi var på TGI:S personalfest i måndags kan man nästan säga att vi var lite av en turistattraktion haha!
För direkt när vi kom in på klubben så var det som att alla vända sig för att glo. Sedan var det säkert 5 stycken som ville ta bilder med oss och Saul frågade även varför jag inte bara valde en av alla där inne för han sett mig prata med typ 2miljoner människor haha!
 
Vi blev också utsatta för en blottare påväg tilll krogen i Lördags. När vi gick över Covent garden så såg vi en kille stå och vifta med något litet och men världens största leende. Haha sedan förstod vi ju var det var han viftade med!
Supertrevlig vakt i kön till Roadhouse. Kom och frågade hur vi mådde och lät tjejer smaka på hans kaffe. Det gjorde inte vi men gulligt gjort.
 
 
 
Turistade hela måndag förmiddag så att Linn som inte sett London innan fick testa på det med. Även om jag och Jessie försökte få henne och nöja sig med att titta på ett vykort där alla turistsaker var med på bild haha!
 
Förresten har Linnsan också skaffat en blogg nu eftersom hon ska åka till Orlando och plugga en termin :)
www.resanmotframtiden.blogg .se där hittar ni henne.
Hoppas att jag får ett jobb så jag kan åka och hälsa på henne!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0