Min vecka!

Veckans planer;
 
Tors, Skola på förmiddagen och sen häng med Saul innan han jobbar. Efter det plugg och kanske middag med en kille som insisterar på att få bjuda mig på middag (Sauls kompis). Vill också hinna med att se när Norge tänder julgranen de skänker till Trafalgar square varje år som tack för att Storbritanninen hjälpte Norge under andra världskriget. Så en gran varje år sedan 1947 har Oslo skickat med bår över havet.
 
Fre, Evetuellt åka till Oxford och kolla in universitet och den mysiga staden, ska kolla vädret.
 
Lör, hänga med TGI-grabbarna ut och göra London osäkert!
 
Sön, Londonsvenskarnas årliga julbord/middag/event med Maja, där det bjuds på massa svensk julmat, underhållning, goodiebags osv.
 
 
Råkade få en annan kille efter mig från TGI´s kök i måndags med som jag inte ritkigt vet hur jag ska bli av med för dom verkar inte riktigt kunna ta ett nej. Se vad han skriver. "I would see you before your move in sweden. you are so beautiful since this morning I think about you" Hjälp. Och alldeles nyss undrade han om jag inte kunde följa med han ut på någon rumbaklubb i helgen. Haha! Rena skämtet, visst att han som ör mörk kan dansa sådär men jag skulle se ut som ett kylskåp på det där dansgolvet! haha! Tror han är en av dom som så gärna ville ta kort med oss tre tjejer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0