Min helg

 
Som vanligt när jag har besök så finns det varken tid eller ork till att blogga. Får tavara på den lilla sömn jag får mellan allt springande ut och in i affärer, caféer, turistattraktioner och klubbar ;)
 
Så vi gör helt enkelt som vanligt idag med. En bildbomb. Blev rejäl utgång i Fredags. En annan Sauls kompisar skrev såhär till mig i lördags "U definately kno how to party hard" och jag var bara mig själv...
 
Saul sa idag "alltså alla mina kompisar och alla på TGI Friday´s frågar efter dig heeeeeela tiden. frågar vart du är, vad du gör, om du ska med ut, säger att alla svenska är så bra osv osv, de ska bli lite skönt när du åker hem så alla slipper tjata på mig haha. och black jack blev arg på mig häromdagen för att jag vart med dig utan att berätta för honom...U didn't have to that and everyone likes u... Am even jealous of your popularity..."
 
Börjar på riktigt tycka lite synd om honom när han verkar få ta all skit :P
Kanske är bäst för London om jag åker hem nu.
 
 
 
Lördagen bestod av Harrods, middag och häng med med Lotta och Lars, lite kvällsshopping och färgglatt godis med film och skvallerblskor från Sverige.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På söndag, shopping.... Min familj har varit snälla i år. Nu gapar plånboken tomt.
 Och sen blev det såklart lite turistande idag... Även en kaffe med SAUL.
 
 
 


Kommentarer
Jessie

Vilken fin top du hade på de översta bilderna! :)

Svar: tack! <3
Cecilia Carnebratt

2012-12-19 @ 21:46:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0