mensfröken och radiopratande

Jag tror att jag klarade provet. Om min fröken inte bestämmer sig för att ha mens när hon ska rätta provet så ska jag har klarat ett godkänt. Hade med alla teorier som man skulle och delade med mig av mina smarta åsikter och rekommendationer såklart ;)
 
Ibland undrar jag hur det skulle vara om Johanna jobbade med att sända radio haha! Hon är så himla rolig för helt plötsligt utan förvarning så är hon borta i sina egna tankar. Jag kan liksom gå och prata med henne och berätta en hel historia och sen har hon inte lyssnat ett skit. Sen kan hon även ibland svara mm.. eller ja... och när jag senare tar upp den där grejen igen så påstår hon att hon inte hört något alls om vad jag sagt haha!
 
Alltså gud vad jag älskar julkalendern. Det är sååååå bra! Jag trodde inte att jag som 23, påväg in i mitt 24år i livet skulle älska den, men den har klockren humor. Å andra sidan trodde jag väl inte heller att jag skulle flytta hem till mina föräldrar igen heller haha! Är jag tillbaka på ruta ett nu? Nej jag är ju för sjutton ingenjör och mitt emellan två jobb, eller egentligen kommer jag inte vara det heller eftersom jag kommer att vikariera på den skolan jag jobbade på innan jag började plugga i Halmstad.
 
Förresten färgade jag håret idag också. Så nu slipper folk gå runt och undra om jag håller på att förvandlas till en stor fet råtta.
 
 


Kommentarer
JH

hahahah ska försöker lyssna framöver. Det är bara så svårt ibland ;)

Svar: Haha fast jag är van :P
Cecilia Carnebratt

2012-12-12 @ 21:37:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0