Lycka

Jag trodde att jag skulle börja gråta när jag vaknade imorse. Först var jag bara otroligt glad och lycklig, vaknade upp helt utvilad, sket fullständigt i att jag sovit bort hela förmiddagen för jag kände att jag behövde den sömnen. Sedan öppnade jag upp datorn för att se julkalendern som jag alltid gör i sängen när jag vaknar, då ser jag också att jag fått världens finaste meddelande från min vän Saul, Jag fick kämpa för att inte fälla en tår. Han är så duktig på att beskriva sina känslor osv i ord. Ni minns väl det han skrev till Musikhjälpen också?
 
 
 
Nu ska jag ner och köpa Jakes julklapp sedan är jag klar med alla. Sedan har jag lite småpill att göra idag, boka transferbuss, skriva ut flygbiljett, ta fram pass och packa handbagaget, städa det mesta så jag slipper göra det innan jag ska åka till flyget osv osv :) En skön dag helt enkelt. Ikväll blir det film och sorbetglass med Johanna!


Kommentarer
Anonym

Hoppas glassen smakar gott min vän!:)

2012-12-19 @ 15:41:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0