Kiss me, please

Åhhh jag råkade radera heeeeeeela mitt inlägg. Jag hatar när det händer. I varje fall. Jag skriver så snällt om allt då, för det är kul när man fått ihop ett bra inlägg och man får skriva om det.
 
Den här resväskan hade jag velat ha när jag ska göra en glamorös  resa till en tillflyktsort borta i ett underbart paradis.... Snacka om att se lite jet-set ig ut. Visst är den den perfekta bagageväskan för varje stilmedvetna kvinnliga resenär. Den inkluderar dessutom en uppsättning av tre  påsar för tillbehör!
 
Jag hade kanske velat ha den i svart såklart eftersom att jag tycker att det är mer stilrent och jag kan anses vara tråkig också. Men det ligger också lite charm i att den ska vara röd med tanke på alla pussmunnar. Jag hade nog inte kunnat bestämma mig riktigt. Kanske hade vart tvungen att ha en omröstning.
 
Priset? Jo serru, det är inte så farligt för en resväska om du inte ska ha en av skitkvalite som är billig och kommer från Primark eller Ullred, det är ingen diss mot er som väljer det, jag har själv köpt det nu för jag inte har råd att lägga mina studentpengar på en resväska som jag inte använder mer än 2-3ggr per år (då inte en resa utomlands til lett varmt land varje gång).
 
£245, alltså cirka 2800kr.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0