Jag har pratat utan att tänka igen

Jag har glömt berätta om igår när vi satt och åt middag med Saul så sitter det en mörkhyad tjej med två kompisar så böjer hon sig mot mig gapflabbandes och säger något i stil med "ohh... he has two of you" Och jag fattade ju att han menade oss svenska tjejer med mig och johanna och så fortsätter hon garva varpå jag bara ehhh yes hehe.... funny....hehe.... eller? Sedan kan hon inte sluta och kommer fram till vårt bord och frågar vilken av oss som är flickvänner och saul verkar tycka att situation blir lite obekväm så han svarar att vi är bara kompisar alla tre och då skulle johanna vara rolig så hon kläcker ut sig "he cant decid which one he want to have as a girlfirend" hahahahaha då dog hon nästan. Sedan satt hon och flinade under hela tiden hon var där när hon tittade på oss...
 
Lustigt.
 
Hade detta hänt i sverige så hade folk undrat vad det var för fel på oss/henne.
Varför är vi så tråkiga och tillbakadragna hemma?
 
 
 
Har jag visat denna innan? Den är på mitt golv precis under skrivbordet och nära sängen. Alla mina gäster frågar mig vad det är och jag har aldrig riktigt vart så nyfiken så från början har jag alltid svarat
"ja de är väl någon slags propp som man drar ut om det skulle bli översvämning här inne eller något."
ALLA har köpt min seriöst (faktiskt på riktigt) förklaring (för det var det enda jag kunde tänka mig att det var. det slog mig liksom aldrig att den är i järn och sådär). I varje fall så har alla köpt den utom jessie. Jag är inte förvånad att hon ville undersöka detta mer. I varje fall så kom vi då fram till att det är en sån där grej som man ska fästa ett rep i om man skulle behöva utrymma höghuset hahaha! Berättade detta för Johanna idag om att jag alltid sagt att det  är en propp och då höll hon på att dö av skratt haha! Hon tyckte inte att det var förvånande och när jag sa att detta måste jag ju försöka återberätta på bloggen så sa hon, "du gräver din egan grav".
 
hahaha, ni vet ju att jag är blond! Jag bjuder på detta. Jag brukar liksom tänka innan jag pratar så jag och mina vänner är inte alls förvånade över att detta händer. Thats it.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0