I Love You, Covent Garden!

Idag hade vi sista lektionen i Art & Society, eller egentligen inte sista, men sista för mig och Johanna som redan valt vilka tre besök av museum som vi ska skriva om i "the final essay". Känns skönt att slippa behöva tänka på denna lektionen nästa vecka. På onsdag har vi vårt in class test i The Role of the Manager så imorgon ska vi sätta oss och skriva ihop texten på frågorna. Vi har nämligen fått se caset innan för att kunna förbereda oss. Skönt! Annars hade jag nog fått hjänsläpp.
 
Så imorgon blir det hårdplugg inför provet, lite skrivande på uppsatserna och så lite jobbletande!
 
 
The national gallery!
Och Trafalgar Square...Den berömda norska granen
 
 
 
 
 
Parkerade min bil utanför Starbucks idag ;)
 
 
 
Efter lektionen lunchade vi med Saul. Blev Jamie Olivers restaurang i Covent Garden!
Supergod mat! Varför har jag inte hittat detta stället innan. Ja jag vet att ni kommer säga att det är för att jag bara hänger på TGI. Så save it.
 
 
 
 
Johannas middag!
 
 
 
Sauls...
 
 
 
Och så mina :) Jag har aldrig sett så gröna oliver innan!!!!
 
 
 
 
 
Sedan gick vi till Mac och fick Sauls telefon utbytt och sedan ytterliggare en kaffe och tjötade skit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0