Goodbye my lover, goodbye my friend...

Jaha. Då var den här upplevelsen över. Det är med sorgen i hjärtat jag satte mig på bussen mot Stansted flygplats och checkade ut från U.K. I will be back! Kommer sakna alla fantastiska vänner och fina människor jag mött under min korta tid här i London, men nu är det dags att börja på ett nytt kapitel hemma i Sverige.
 
När ni ser inlägget håller jag för fullt på att krama om min familj som jag valt att överraska genom att komma hem en dag tidigare än väntat. Så därför är detta inlägget tidsinställt.
 
Förresten så tror jag inte att jag kommer klara av att bara sluta blogga sådär tvärt när jag kommer hem. Det är liksom som en liten bikt. Man går runt och tänker att det här ska jag skriva på bloggen. Det är lite som terapi skulle jag tro. Man får ur sig tankar och åsikter. Om man väljer att ha en öppen blogg, där man inte enbart väljer att framställa allt som är perfekt och bra i sitt liv vill säga.
 
Men, sluta blogga.... Måste jag det?
 
Vill ni fortsätta läsa om mitt liv där hemma även om jag inte har massa smaskiga Londonberättelser att berätta om? Kanske hänga med mig i min träning inför beach 2013, magisk resa till Hemsedal över nyår, jakten på det perfekta livet och mycket mycket mer...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0