Fredagskänsla och dildoshopping

 
Jag har fredagskänsla idag! Och jag vet inte varför, jag liksom har kommit på mig flera gånger att tro att det är fredag sen bara nej men det är ju bara torsdag ja, och sen igen ah det känns som fredag! hur kan man få så ibland? Tror de beror på att jag hade mitt prov igår, det vill säga det sista jag går i skolan i typ resten av mitt liv förutom de två essaysen jag måste skriva på tills 7jan. Som jag ska försöka få klart så mycket som möjligt innan julafton för att sen kunna fokusera på att bara ha kul och roligt och mysigt med alla där hemma. Därför jag satt upp och skrev till 4 inatt. Jag vet, jag är hopplös. Jag kan verkligen inte somna tidigt och jag är som mest effektiv mellan 23-01, jag skojar inte. Jag städar till 90% av gångerna med start 23.00. Det är precis som att det flyger i lite fixarkänsla i min kropp vid den tiden.
 
Som sagt, vart på jakt efter en julklapp idag. Jag orkar inte fokusera på alla julklappar åt en gång i helgen nämligen så jag tänkte att idag letar jag efter en speciell, och jag hittade den! Grymt bra jobbat. Hon i kassan frågade om jag var klar med mina julklappar nu, tyvärr inte svarade jag.
 
 
Victoria´s Secret kör på Sverigetema i sin julskyltning :) Sjutton vad svårt det skulle få bra bilder idag utan massa flash och grejer!
 
 
Funderar på den här Bh:n till nyår
 
 
 
 
Alltså jag skämdes typ när jag skulle köpa ett nytt schampoo förut, med blonderingseffekt.
Det kändes som att jag stog i kön inne i en sexshop och skulle köpa en guldig dildo stor som en falukorv. Mycket falukorv idag. Många saker som liknar falukorv idag haha!
 
 
Ser ni inte likheten?
 
 
 
 
 
 
Riktiga konstverk :)
 
 
Megastor cupcake @Lolas cupcakes
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0