Flummigt inlägg

Varför är Pringlesburkarna så små? Hade dom det som taktik när dom kom på den där förpackningen eller? "när du inte längre får in handen i burken så är det dags att sluta käka chips" för det är ju typ omöjligt att nå de som finns på botten, in i burken kommer jag fortfarande...
 
 
Nu kanske ni undrar varför jag bara har tänt ett av ljusen också...och det är för att det inte ska bli för varmt här inne men jag får lite doftljuslukt!
 
Samlar kraft till att gå in i duschen, ta tag i klädvalet inför kvällen och sätta på lite taggmusik. Jag är i en svacka...orkar inget alls för stunden. Börjar bli hungrig. Det är därför jag äter chips...socker...Usch vad hemskt detta låter. Man får ha sånna timmar med. Jag är i alla fall inte för tjock för jeans ;)


Kommentarer
Mandymandarin

Och när du inte får ner handen alls i burken, ja då vet man att man ätit för mycket chips

Svar: Ja men precis det jag menade! Borde inte alla tjockisar ta det som ett tips bara?
Cecilia Carnebratt

2012-12-08 @ 17:58:47
Fatma

Gott!

2012-12-09 @ 14:19:50
URL: http://shop.fatmas.se
B

Haha! Det är ju ett kanonkoncept. Pringles, chips för de små :P haha!

Svar: Hahaha ja men typ
Cecilia Carnebratt

2012-12-11 @ 19:38:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0