Familjemys

Idag hade vi sedan en vecka tillbaka blivit inbjuda av mina föräldrar till en middag på Avalon med hela familjen och Ellen, brorsans tjej som numera är inräknad i familjen när jag skriver det. Oftast är hon med i alla fall :)
 
 
Ellen hjälpte mig att fixa galahåret. Bestämt mig för att köra hellockigt, det händer INTE ofta och jag bestämde mig såklart för att jag passar bäst i min vanliga frissa med 2 flaskor hårspray i och luggen som en kaka som Jake säger. Saknar mitt volymspray som de beslagtog på flygplatsen i all stress. Så tråkigt att bli av med produkter för många hundra! Speciellt nu när man är arbetslös och inte alls lever fett.
 
 
 
 
Började med lite Cava innan middagen :)
 
 
 
 
 
 
Vi bestämde oss allihop för att köra på deras 3rätters Vintermeny!
 
 
 
Jordärtskockssoppa. Låg friterade jordärtskocksbitar i som såg ut som små larver. Men, de var goda. Såhär såg larverna ut,
 
 
 
Kalvytterfilé och kastanjepuré var ungefär det jag kom ihåg av den 5minuter långa beskrivningen av maten ;) lite äpple och plommonbitar tror jag det var också...
 
 
Passionsfruktssorbet!
 
 
Efter en trerättersmiddag blir man lätt lite gravid....
(jag blåser faktiskt upp magen lite för er som på riktigt trodde att jag blivit tjock!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
J

Oj vad god mat, och vad fina ni är! Ni har stil Carnebreattarna + Ellen :)

2012-12-23 @ 13:36:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0