Ernst pysslar på TV:n medan vi...

 
 
 
Älskar detaljerna på mina nya brallor! Nackdelen är att de inte passar till alla kläder medan de är coola till vissa outfits. Mina favvisbyxor sprack påvägen till planet här om dagen, snacka om maximal otur. Ont i knär fick jag och träningsvärken har smugit sig på i varenda muskel som finns i mina ben....Vet inte hur jag ska tolka det....
 
På förmiddan åkte jag och mamma in till Kungsmässan igen och fixade de sista småsakerna, morgonpresenter och lite kompletering till julbordet.
 
 
Nu har vi julstuga, med klappinslagning, yrande snö utanför fönstret, brickan med glögg kom nyss och serverades, skinkan står och griljerad medan mamma bakar cheesecake!
 
 
 
 
 
 
 
Börjar bli några klappar under granen nu ändå. Julia utbrast nyss "det ser ut som vi har jättefå julklappar..."
Hon är inte bortskömd den lilla fisen!
 
Ikväll blir det såklart uppesittarkväll med bingolotto. Hoppas att man kanske kan vinna en liten peng i julklapp! Hade passat perfekt inför min resa till Hemsedal över nyår. Har börjat packa lite smått. Men svårt att packa ner festkläderna innan jag avklarat festligheterna här hemma i mellandagarna. Tänk om jag skulle vilja ha på mig något av de jag packat ner liksom :) Ilandsproblem!
 
 
Mammas finaste ugnsform sprack nyss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0