En bra dag helt enkelt

Gud då va denna dagen också slut. Det känns inte lika kul att bocka över mina dagar i kalendern längre. För det innebär att jag närmar mig ett slut på något jag inte vill ska ta slut. Skulle vi bara kunna lösa så att göteborg och london liksom slås samman i sverige på något sätt? Det finns för mycket bra här som jag kommer sakna och alldeles för mycket som jag saknar hemifrån som jag inte vill flytta ifrån för alltid...
 
Idag hade jag en ritkig pluggdag med Johanna. Kändes bra att få gjort en del så man slipper känna att man bara lekt bort en hel dag. Sökte förresten 10 jobb idag, så nu har jag sökt typ 15 stycken totalt hittills. Mitt i jobbsöknadet såg jag att det var massa folk på fejan som gillade någon av mina bilder och tänkte "vad sjutton, vilken bild är det som alla börjat gilla nu helt plötsligt" och så inser jag att monster.se lagt ut min CV-bild på fejan!?! haha vad hände där liksom...
 
 
 
 
 
När jag kommit upp på rummet vi 7 tiden och ställt in mig på en lugn tråkig? kväll med film och ensamhet så ringde goa Fanny och frågade om jag ville följa med deras familj på julmarknad och sedan ut och käka, så det var ju inget svårt val :) Jag fick tyvärr inte ta en bild på Fanny! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0