Break

 
Nu har jag inte bloggat på länge! I lördags drog jag ut och drack vin med Saul och grabbarna. Blev lite mer än jag räknat med och med tanke på att jag skulle på julmiddag/fest igår med alla Londonsvenskar så passade det sig inte riktigt att ligga med huvudvärk igår förmiddag, därför hade jag inteh eller någon tid att blogga innan och när jag kom hem vid halv 23 så gick jag direkt till sängen och kollade på mysfilmen Ps, i love you. Så himla fin film! Många tårar vill jag lova. Tänk bara att ha en såååå fin kille som tänkt igenom allt det där i förväg. Jag har läst boken också så jag vet att det historien är så mycket mycket bättre än filmen.
 
 
 
 
 
 
Ser ni hjärtat som blev när jag råkade dra bort nagellack när det var nymålat!
 
 
Nu kommer massa bilder från julfesten :)
Maja på starbucks innan vi åkte till festen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kalle snurrade på storbildsskärm i bakgrunden
 
 
Svensk julmat till förrätt :)
 
 
Äcklig engelsk mat till huvudrätt. Skitäckligt. Morrötterna vad inte ordentligt kokta och köttet smakade unket, korven, se på den bara! Blir man sugen? Inte direkt. Och så toppen på det var de torra små potatisbollarna.
 
 
Nadia, som dessutom var tjejen som klippte mig sist :)
 
 
 
 
 
Det var såhär vi trodde att vi skulle se ut efter middagen som man tydligen skulle fasta inför och som inte alls var så mycket mat som vi trodde? Och vart var glöggen?
 
 
 
Idag har vi gjort det här....
 
 
 
Ikväll blir det lite chillidill med Saul, Johanna och några av hans vänner från New York!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0