avskedsferre

Idg tog jag på mig partydressen för sista gången här i London, för denna perioden. Kommer ju såklart komma tillbaka och hälsa på. Dom har redan frågat när jag kommer tillbaka och föreslagit veckor som passar bra haha!
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi började med en fika och julklappsshopping för att sedan gå till Hard rock där killarna fixat en middag för mig!
Vi har firat att jag snart ska hem. Är det inte sjukt att jag i helgen kommer befinna mig på svensk mark? Ska vi betta om hur lång tid det tar innan jag kommer vara så rastlös att de spritter i benen på mig? Från att ha varit här där man bara kan gå ut genom dörren och ständigt uppleva nya saker till att sitta fast hemma i lilla Onsala.
 
 
Var och kollade på en hyfsat kol, alltså jhur tänkte jag när jag skrev cool sådär? herregud. i varje fall, den är häftig. Bmw. Om ni vill så får ni gärna köpa den till mig.
 
 
 
 
 
 
 
Motvilligt fick jag en bild på dem utanför en gran, de var nämligen inte så populärt eftersom det såg så turistigt ut. Men gissa vem som fick visa vägen till Hard rock idag eftersom att några som spenderat hela och halva sitt liv här inte hittar.....3månader...just saying....
 
 
 
 
 
 
De har anordnat en riktigt häftig entré nu under ju, montert dit n gigantisk gran som man måste passera under för att komma in i restaurangen, och du kan även sitta under den på uteserveringen med infravärme.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Orkade inte hela burgaren och ett litet tips för er tjejer eller bara er som inte är så stora i maten, så tar jag alltid bort locket på burgaren, mer av det goda kvar då och man orkar nästan allt.. Jag körde på California burger, hade för mig att den hade ananas i sverige och guacemole men här var det bara geggan och en vanlig burgare. Synd. hade liksom ställt in mig på ananasen.
 
NU är nästan all packning och den mesta av städningen gjord. Skönt att slippa göra så mycket morgonen innan man ger sig av.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0