999

Godmorgon! Eller förmiddag i Sverige kanske, här är klockan strax innan 10. Jag sitter med en kaffe och ska ha min första lektion.

Jag kom på att jag glömt berätta för er om när jag va hemma hos Saul för ett tag sen, eller ni vet att jag var där men inte det här.

När jag stod på busshållplatsen och väntade på att bli upphämtad (och jag visste att detta var ett slumområde) så kom jag på att jag inte vet vad det är för nummer till polisen här. Jag kan ju inte ringa 112 och be dom koppla mig till London haha! Känns inte som att det skulle gå så snabbt. Så när vi var hemma hos Saul med hans vänner så kom jag och tänka på detta igen och helt plötsligt mitt i ett annat samtalsämne kläcker jag ut mig "förresten vet ni vad det är för nummer till polisen här?" Haha! Dom tittade op mig och höll på att dö av skratt och lovade att dom inte skulle göra mig illa. Haha! Sen fick jag såklart förklara hur jag menade.

Nu vet jag i varje fall, 999!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0