2000

Förlåt för min usla uppdatering! Hoppas attj ag inte gjort er allt för besvikna och hoppas att ni har haft lika mysigt och fullt upp med att umgås med familj och vänner under jul. Hos mig har det gårr i 200 som vanligt.
Julafton började vi som vanligt med skattjakt på morgonen, letar efter morgonpresenten efter en utritad karta i huset som leder till 3 andra kartor innan man väl hittar paketet!
 
Av mamma får vi alltid varsinn triss i familjen, jag vann inte ett öre även om jag hade behövt det som mest just nu när man är arbetslös och allt. Sedan hade vi julmys hemma hela dagen. Jag sket i att kolla på Kalle, eller snarare jag satt i soffan och skrev uppsats samtidigt som kalle stod i bakgrunden och lät. Inte alla som sitter och analyserar museumbesök på julafton. (sista inlämning från den engelska skolan i början av januari)
 
Juldagen festade jag med mina älskade fina fina tjejkompisar hemma hos charlotta och sedan utgång i Göteborg. Gud vilka ockerpriser dom kan med och ta, 250kr kostade det att gå in på krogen. För att få skaka lite rumpa och ha kul en vanlig tisdagskväll.
 
Annandagen hade vi mammas bröder med familjer på middag hemma i Onsala, snabbt innan dess hann jag med och ta en snabb tur till Kungsmässan, ta en fika med tjejerna, byta storlek på skorna jag fick i julklapp och byxorna som var felmärkta och sedan hem och spela julklappsspelet och allt vad det innebar. Sedan var det inte slut på mitt flängande utan efter middagen tog jag och åkte med morbror upp till Hunnebo för att hälsa på farmor och farfar. Här blir jag kvar tills imorgon förmiddag. För då blir det hem till Onsala igen, snabbt packa inför hemsedag som vi drar iväg till på Lördag natt och så har vi även planerat in tjejmiddag på fredag. Hur ska jag hinna med allt? ;)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0