Det har kommit till en punkt

Då det är dags att välja om man vill stå ut med att bli ledsen, arg, sårad och bara jävligt besviken på sig själv varje gång man står i ett provrum. Eller när man ska klämma på sig ett par tajta jeans och den härliga fettvalken hänger ut så det ser ut som man är en muffins i ett par jeans. Man måste bestämma sig om det ska vara okej att må så eller göra något åt saken medan det är relativt lätt och inte krävs ett år för att se det resultat man vill.
 
Jag har bestämt mig! Jag är trött på att känna mig som Anna book. en flodhäst. Gris. Padda.Elefant. Köttbulle. eller babianröv.
 
Jag kämpar på med min LCHF sedan en vecka tillbaka! Det går riktigt bra hittills!
Man måste bara ha viljan. Och varje gång jag är sugen på att fuska så säger jag till mig själv, vill du vara tjock eller smal? och sen är det ganska enkelt att ta ett val utifrån den frågan faktiskt om de är värt att få den där lilla tillfredställelsen för ett par minuter.
 
 
Efter maten tog jag en härlig powerwalk längs havet. Det är sådana här kvällar som får en att uppskatta livet lite extra. Visst är det helt fantastiskt?
I öronen spelades podcast från Hannah & Amanda, ska berätta mer om det programmet imorgon!
 


Kommentarer
Cat

Grym motivation!! You go girl! Saknar våra träningar på Actic :)

Svar: Jag också!!!Bästa var vi!
Cecilia Carnebratt

2012-09-19 @ 08:22:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0